LINUXSOFT.cz Přeskoč levou lištu

ARCHIV



   

> Diskuze: zprávička Byli jsme osloveni reklamní agenturou zda nechceme uveřejnit na naš.....

6.4.2005 13:28 / Ivan Majer
Byli jsme osloveni reklamní agenturou zda nechceme uveřejnit na našich stránkách reklamu na Microsoft. Co o tom soudíte můžete psát do diskuse :-)

Banner
(link)
6.4.2005 14:00
o.k.
Věk: ( ~47 let) , Pracovní pozice: Analytik ICT , Praxe v IT let: ( ~8 let)

Mozna by nebylo spatne nekde uverejnit i ten banner co nam poslali :-)

Re: Banner
(link)
6.4.2005 14:42
DoubleR
Věk: ( ~72 let)

Že bychom zrootovatěli?

Kolik stojí takové umístění reklamy?
(link)
6.4.2005 15:12
Vladimír Zima
Věk: ( ~44 let)

Třeba by jste jim mohli udělat DĚTSKÝ koutek s názvem:
- SMETIŠTĚ DĚJIN
- SE*EM NA V*S
- ZANADÁVEJTE SI NA SVOJI OBLÍBENOU FIRMU
- NEBO KONTAKTUJTE NÁS, SPAM MÁME RÁDI JSME S NÍM DOBŘÍ KAMARÁDI.
- VIRUS SEM VIRUS TAM VŠUDE KAM SE PODÍVÁM
- ATD...
To radši uškudlim v kapse pětikorunu a dám vám ji jako dar na místo reklamy...... :-)

Re: Kolik stojí takové umístění reklamy?
(link)
6.4.2005 15:31
Petr Ježek
Věk: ( ~62 let) , Pracovní pozice: vysokoškolský pedagog , Praxe v IT let: ( ~ let) , Bydliště: Praha

Tak tak, psychologie stáda (většina uživatelů Win platformy) je chytlavá na vizuální textově grafické podněty typu "poslouchej svou žízeň", pracuje tu podvědomí a kritické myšlení není silnou stránkou českého člověka (i když ten si často myslí opak). Dát na Linuxsoftí web Wokenní reklamu bez toho, aby se pánové od MS stali masivními sponsory vývoje OSS, je hřeb do rakve Linuxsoftu i OSS. Root se rozhodl jinak - výsledky jsou již vidět v návštěvnosti a obsahové úrovni jejich webu. Škoda... Vydržíme táhnout za jeden provaz? Zasloužíme si to my, vývojáři i to stádo, které stejně jednou zabučí po svém...

Re: Kolik stojí takové umístění reklamy?
(link)
6.4.2005 15:35
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)

Tak on Microsoft v pripade reklamy na Linux serverech dobre vi, co dela.. :)

Re: Kolik stojí takové umístění reklamy?
(link)
6.4.2005 15:58
Vladimír Zima
Věk: ( ~44 let)

Přesně tak. Prole mého si root neuvědomuje co to je to magické slovo komunita.... :-) A nebo jinak neuvědomuje si že sice teďka můžou solidně vydělat, ale později na tom může zkrachovat.... A do třetice máme tu jeden krásný příklad z pohádky o SMOLÍČKOVI PACHOLÍČKOVI. Kde já přirovnávám Microsoft k JEZINKÁM, které říkali: Smolíčku pacholíčku otevři nám svoji světničku, jen tři prstíčky dovnitř strčníme, ohřejeme a hned zase pujdeme. PRD ODEŠLY! Unesly Pacholíčka! :-)

Re: Kolik stojí takové umístění reklamy?
(link)
7.4.2005 10:37
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)

K te komunite, ono je to slozitejsi, ted co napisu bude trosku kacirske, ale dle meho nazoru je to tak. Linuxova komunita jako takova tj. velka skupina lidi, kteri v Linux nejen ze veri, ale pro nej i smysluplne delaji (flamovani v diskuzich za to nepovazuji) proste neexistuje. Existuje nekolik jedincu, diky bohu je jich nekolik i kolem linuxsoftu, kteri pisi clanky, zadavaji zpravicky, zadavaji SW zaznamy, chodi na Linux Patky, ano toto je jakasi linuxova subkomunita citajici nevim 20 lidi, ktera pro Linux opravdu neco dela..

Re: Kolik stojí takové umístění reklamy?
(link)
7.4.2005 10:28
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)

Na tvou otazku, kolik to stoji, nabidka za 1000 zobrazeni 500 Kc, s tim ze pouze 45% jde zprostredkovateli.. :)

hmmm
(link)
6.4.2005 16:13
Honza
Věk: ( ~48 let)

z kratkodobeho hlediska je to pekne - ziskat nejake penize od MS. z dlouhodobeho je to podrezavani vetve pod vlastnim zadkem. MS ma moc dobre spocitane, ze se mu ta reklama vyplati. nechapu, jaktoze si tohle na rootovi neuvedomuji. a uz vubec nechapu, jak tam mohli uverejnit baner na mirosofti "fakta" - chapu argumenty o tom, ze reklamni oddeleni musi byt oddelene. ale musi to mit sve meze - nesmi zverejnovat reklamy, jejichz uspech znici vlastni business. prodavat protivnikovi naboje, kterymi strili na vase zakladny - to se i za velke penize hodne nevyplati - IMHO muze neco takoveho delat jen velmi kratkozraky clovek.

Reklama na MS produkty
(link)
6.4.2005 18:17
Josef Muknšnábl
Věk: ( ~49 let)

Obecne plati, ze uzivatele Linuxu jsou velmi nesnasenlivi vuci MS produktum a MS vseobecne. Je ale otazkou jestli je dobre se takhle vymezovat, osobne si myslim, ze ne. Propagace Linuxu prece musi byt zalozena na tom, ze je Linux dobry a ne na tom, ze jsou Windows spatna.

Do hry vstupuji i zajmy provozovatele linuxsoftu. Pokud se jedna o linuxovou firmu nabizejici linuxova reseni nevidim duvod proc by mely byt na linuxsoftu propagovany produkty MS. Pokud provozovatel linuxsoftu provozuje pouze portal! nevidim zase duvod proc reklamu (na casove omezene obdobi neprijmout)neprijmout.

Kazdopadne je treba pripadne rozhodnuti dobre rozvazit a to i sohledem na reakce komunity ...

PS: V pripade, ze se provozovatel rozhodne reklamu na MS nebrat, kvuli tomu, ze MS je spatny a Linux dobry budu velmi zvedav na dalsi politiku ohledne reklamy na komercni unixove produkty, Solaris, Mac OS apod.

Re: Reklama na MS produkty
(link)
7.4.2005 02:19
Vladimír Zima
Věk: ( ~44 let)

Pokud vim, tak já tu protestuji proti všem komerčním sračkám. Tedy jestli tu někdo hází reklamu na komerční sračky, tak se ozývám! Na druhou stranu dnes slovo komunita a Linux je v podstatě jak obchod tak boj. Jak si kdo vyloží. Já ho beru jako boj proti sračkám. Ale někdo si myslí že na nenávisti k někomu se může vydělat. A Hitler tuto nenávist dovedl k dokonalosti. V každém případě to záleží na lidech, jakou cestu si vyberou.
Domnívám se že je dnes takzvaná komunita v takovém stavu že potřebuje nádech bojovnosti. Protože každá menšina která chce přežít, musí být v uvozovkách agresivní. To jest zákon přírody. Nebýt agresivní vůči monopolu dokázal být jedině Ghándí.
A co je nejdednodušší jak vést menšinu?.....
Označit si záporný cíl a bojovat proti němu (takzvané zlo)... :-)
Proto se já osobně bojím že slovo komunita je čím dál tím víc etablována společnostmy a jejich zájmy. Stejně tak jako komunisti si etablovali solidaritu mezi lidmy a učinily z ní TEROR!

Re: Reklama na MS produkty
(link)
7.4.2005 09:43
Honza
Věk: ( ~48 let)

tady prece nejde o nejakou nesnasenlivost - jde o konkurencni boj. a tady je podstatne co pisete dale: "provozovatel linuxsoftu provozuje pouze portal"...ale linuxsoft neni portal! je to web venovany linuxu. pokud nebude uspesny linux, nebude uspesny linuxsoft. a reklama MS je prece cilena na to, aby linux nebyl uspesny - je na tento cil cilena tak nesmlouvave, ze si dokonce pomaha radeji "fakty" nez fakty.

vzdycky jsem byl proti te nesnasenlivosti proti windows a taky myslim, ze linux by se mel vymezovat vlastni kvalitou a ne kydanim spiny na MS. ale sebelepsi kvalita nepomuze, kdyz naopak linux bude uspesne ocernovan ze strany MS. a ze dokonce linuxove veby davaji microsoftu prostor k ocernovani linuxu (viz banner na microsofti "fakta" na rootu) a za penize tak pilne pracuji na tom, aby si znicily vlastni job? to naprosto nechapu. z ceho jako bude root zit, az Microsoft uspeje s tou kampani, ke ktere mu linuxove weby daji prostor, a vytvori u vetsiny manazeru (kteri tomu stejne vetsinou prd rozumi) dojem, ze MS je proste lepsi? o cem pak bude xakru psat? zas bude psat jen clanky o naprosto minoritnim systemu pro par geeku? chapu, ze nekterym se po te dobe styska, ale je nenavratne pryc. linux ted ma IMO jedinou volbu - ud bude ziskavat investice - a k tomu potrebuje uspet v konkurenci s MS. nebo se Microsoftu podari zastavit vzestup linuxu a ten se uz nevrati k dobam systemu pro nadsence - bez vyhlidky na budoucnoust zacne upadat. tomu maji linuxove weby pomahat?

je spravne respektovat protivnika a bojovat proti nemu vlastni kvalitou. ale kvalita nestaci... taky mu nesmite prinest vlastni hlavu na taliri. IMO strkat nekomu sam hlavu do opratky je i za penize proste hloupe hloupe a jeste jednou hloupe!

a zduraznuji - nesdilim onen odpor linuxaku proti MS - sam i MS Windows pouzivam (v praci) a me osobne reklama na MS vadi stejne jako kterakoli jina reklama. ale jako obchodne uvazujici clovek naprosto nechapu zaslepenost nekoho, kdo za penize pomaha bojovat proti tomu, ze ceho sam zije.

sorry za tak dlouhy prispevek, ale ponekud jsem se rozcilil - te kratkozrake zaslepenosti je v CR uz kolem me nejak moc...

Re: Reklama na MS produkty
(link)
7.4.2005 09:43
Petr Zajíc
Věk: ( ~51 let)

Podotýkám, že nechci vyvolat flame. Myslím, že ani tak nejde o to, vybat který systém, firma či software je "dobrý" nebo "špatný". Často je cenná informace ta, že stejné věci jdou dělat více způsoby. Čímž se dostáváme k Linuxu, komunitě a takovým věcem.

A to je podle mě ten problém - do tohoto schématu mi totiž reklama na M$ moc nezapadá. Nicméně nezapomínejme, že konečné slovo budou mít kluci co šéfujou portálu. Stejně tak je dobré si uvědomit, tu zprávičku sem Ivan dal právě proto, abychom se všichni mohli vyjádřit předem. Což je myslím solidní.

Instinktivně cítím,
(link)
6.4.2005 19:09
Petr Zajíc
Věk: ( ~51 let)

že nebrat. Já vím, portál něco stojí, ale...

Radeji ne
(link)
7.4.2005 02:54
Martin Děcký
Věk: ( ~43 let)

Prosím, nedělejte to. Příjde mi to stejné, jako kdyby na webu Greenpeace měla vyjít reklama Shellu...

Kdybych provozovatelem tohoto serveru...
(link)
7.4.2005 07:49
Jan Němec
Věk: ( ~47 let)

Kdybych provozovatelem tohoto serveru, tak bych tu reklamu přijal pouze v případě problémů s financováním serveru a jen pokud by byla dobře zaplacená. V opačném případě bych ji nepřijal. Jako členovi širší komunity (píšu seriál o C/C++) by mi reklama příliš nevadila.

pche
(link)
7.4.2005 08:21
Jan Pokorny

no to je trosku vysmech...
reklamu umistit jedine pod tou podminkou, ze microsoft zmeni pristup k soft. patentum ;) a k tomu poradne zaplati ;)
podminka a odhaduji vse vylucuje ... takze
"microsofte na*rat"

Nebrat
(link)
7.4.2005 09:40
David Jaša
Věk: ( ~40 let)

Objeví-li se tu zavádějící reklama na MS (ala root.cz), tak už žádnou reklamu na Linuxsoftu neuvidím a tipuju, že nebudu sám. Podřezali byste si pod sebou větev ještě hůř než root a zůstalo by jen abclinuxu...

reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
7.4.2005 11:22
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)

Reklama na MS nasem webu nebude. Dekuji vsem za nazory.

Kdyz jsem zadaval tento prispevek do diskuze, priznam se, ze jsem mel pokuseni za slusny balik hotovosti premyslet o reklame na MS na nasem webu.. Chapu vsechny nazory proti reklame na MS na linuxovem webu a stotoznuji se s nimi, na druhou stranu provoz portalu neco stoji, vyvoj aplikace, sprava webu, clanky, SW soutez, serverhausing, pronajem kancelare atd., atd.. Chapu vsechnu opravnenou kritiku, ale toto druhou stranu malokdo vidi.. Chapu root.cz ktery zije z prodeje reklamy, ze prodava reklamu na MS, i kdyz s tim samozrejme jako linuxak nesouhlasim. Verim tomu, ze kdyby firmy, ktere se chlubi miliardovymi investicemi do Linuxu (IBM, Novell aj.) koupili reklamni prostor na rootu, ze by reklamu na MS s radosti vymenili. Kde jsou ty firmy, ktere o sobe tak hlasite vytrubuji, jak ve velkem podporuji Linux ???
My se snazime jit jinou cestou, snazime se zit z prodeje sluzeb, tj. instalace Linuxu, sprava siti a serveru, linuxova skoleni. Takze jestli nas chcete podporit piste pro nas clanky, zadavejte SW zaznamy, piste zpravicky, a kdyby jste vedeli o nekom at jiz osobe ci firme, ktera potrebuje nainstalovat ci spravovat stroje s linuxem, nebo vyskolit sve adminy ci zamestnance, doporucte nas..

Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu?
(link)
7.4.2005 12:09
Vladimír Zima
Věk: ( ~44 let)

Naprostý souhlas. :-)

Dobrá volba
(link)
7.4.2005 20:30
Jiří Hnídek
Věk: ( ~43 let)

Dobrý den,
vaše rozhodnutí plně podporuji :-). Myslím, že jste po mnoha stránkách lepší jak root.cz a dnešním dnem u mě máte další velký, bezvýznamný a lehce smazatelný kladný bod ;-). Je mi jasné, že potřebujete vydělávat peníze, ale není dobré tak činit za každou cenu.

btw: a zkusili jste oslovit ty velké firmy, které mnoha miliardami podporují Linux? Kdyby jste měli za ušima, tak by jste je mohli oslovit nějak takto: "Když u nás nebudete mít reklamu vy, tak vaše konkurence nám nabídla za reklamní banner fakt hodně nechutnou částku a my ji vážně zvažujeme. Kdyby jste nám nabídli, řekněme čtvrtinovou částku, tak by jsme vaši nabídku s radostí přijali, protože ..." :-) Možná takovej Novell/SUSE, Sun či IBM by na něco takového mohli slyšet.

Jirka

Re: Dobrá volba
(link)
7.4.2005 23:28
Ivan Majer
Věk: ( ~64 let)

Díky za podporu :-)

Jak psal František v diskusi nade mnou provoz portálu něco stojí, ale reklama na Microsoft u nás opravdu nebude.

Proč asi uveřejňuje Microsoft reklamy na linuxových webech, které k tomu svolí? Nikdo z nás nebude přeci věřit tomu, že marketingoví šéfové takové firmy jsou takoví tupci, že si tam dají reklamu za pár pětek a budou doufat že to vyjde. Tím, že si pár lidí zapne adblock se to asi nevyřeší.

Ono je to vlastně úplně jednoduché, ve všech větších firmách rozhodují různí manažeři a rozhodují i o systémech , které budou používat. Ano nadšenec, který v té firmě pracuje jako admin může navrhnout přechod na Linux, ale on nerozhoduje. Rozhoduje ten bílý límeček, který o Linuxu nikdy neslyšel a když to poprvé uslyší od svého admina tak se koukne co se o Linuxu vlastně píše a co to je.

Co ho čeká? Všichni známe, weby kde se mluví o tom jak je Linux bezpečný, levný a má budoucnost a v záhlaví webu svítí reklama, že ten Linux vlastně není tak jednoduchý a přechod na něj se firmě sakra prodraží :-)

Takže co udělá pan manažer? No pošle svého IT pracovníka do patřičných mezi a jede se dál.

Takže pokud slyším někdy řeči jak je dobře, že Microsoft sponzoruje linuxový web tak se musím smát. Ona ta firma fakt není tak naivní aby cpala peníze někam pokud by z toho něco neměla.

No koukam že jsem se hezky rozepsal....

Závěrem, s onou reklamní agenturou jsem si vyjasnil o co jde a domluva je taková, že pokud bude reklama od firem, které mají k Linuxu blíže tak
se na nás obrátí.

A posledni věc, zkoušel jsem kontaktovat firmy, které se Linuxem v poslední době ohánějí, ovšem mají příjmy odjinud a reklama na jiném webu než je jejich podnikový je příliš nezajímá.

Re: Dobrá volba
(link)
8.4.2005 00:30
Vladimír Zima
Věk: ( ~44 let)

Přidal bych ještě myšlenku. Co když to Microsoft nedělá proto aby si to nějaký manager přečetl a udělal si špatný názor na Linux, ale proto, aby rozhádal lidi v komunitě samé! Prostě takovej test, lídí kolem linuxu se pohybujících. Microsoft si totiž zřejmě myslí že každý člověk se dá koupit....
....sakra to už je skoro paranoja! :-))

DISKUZE

Banner 6.4.2005 14:00 o.k.
L Re: Banner 6.4.2005 14:42 DoubleR
Kolik stojí takové umístění reklamy? 6.4.2005 15:12 Vladimír Zima
|- Re: Kolik stojí takové umístění reklamy? 6.4.2005 15:31 Petr Ježek
| L Re: Kolik stojí takové umístění reklamy? 6.4.2005 15:35 František Hucek
|   L Re: Kolik stojí takové umístění reklamy? 6.4.2005 15:58 Vladimír Zima
|     L Re: Kolik stojí takové umístění reklamy? 7.4.2005 10:37 František Hucek
L Re: Kolik stojí takové umístění reklamy? 7.4.2005 10:28 František Hucek
hmmm 6.4.2005 16:13 Honza
Reklama na MS produkty 6.4.2005 18:17 Josef Muknšnábl
|- Re: Reklama na MS produkty 7.4.2005 02:19 Vladimír Zima
|- Re: Reklama na MS produkty 7.4.2005 09:43 Honza
L Re: Reklama na MS produkty 7.4.2005 09:43 Petr Zajíc
Instinktivně cítím, 6.4.2005 19:09 Petr Zajíc
Radeji ne 7.4.2005 02:54 Martin Děcký
Kdybych provozovatelem tohoto serveru... 7.4.2005 07:49 Jan Němec
pche 7.4.2005 08:21 Jan Pokorny
Nebrat 7.4.2005 09:40 David Jaša
reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 7.4.2005 11:22 František Hucek
L Re: reklama na Microsoft na Linuxovém webu? 7.4.2005 12:09 Vladimír Zima
Dobrá volba 7.4.2005 20:30 Jiří Hnídek
  L Re: Dobrá volba 7.4.2005 23:28 Ivan Majer
    L Re: Dobrá volba 8.4.2005 00:30 Vladimír Zima




Příspívat do diskuze mohou pouze registrovaní uživatelé.
> Vyhledávání software
> Vyhledávání článků

28.11.2018 23:56 /František Kučera
Prosincový sraz spolku OpenAlt se koná ve středu 5.12.2018 od 16:00 na adrese Zikova 1903/4, Praha 6. Tentokrát navštívíme organizaci CESNET. Na programu jsou dvě přednášky: Distribuované úložiště Ceph (Michal Strnad) a Plně šifrovaný disk na moderním systému (Ondřej Caletka). Následně se přesuneme do některé z nedalekých restaurací, kde budeme pokračovat v diskusi.
Komentářů: 1

12.11.2018 21:28 /Redakce Linuxsoft.cz
22. listopadu 2018 se koná v Praze na Karlově náměstí již pátý ročník konference s tématem Datová centra pro business, která nabídne odpovědi na aktuální a často řešené otázky: Jaké jsou aktuální trendy v oblasti datových center a jak je optimálně využít pro vlastní prospěch? Jak si zajistit odpovídající služby datových center? Podle jakých kritérií vybírat dodavatele služeb? Jak volit vhodné součásti infrastruktury při budování či rozšiřování vlastního datového centra? Jak efektivně datové centrum spravovat? Jak co nejlépe eliminovat možná rizika? apod. Příznivci LinuxSoftu mohou při registraci uplatnit kód LIN350, který jim přinese zvýhodněné vstupné s 50% slevou.
Přidat komentář

6.11.2018 2:04 /František Kučera
Říjnový pražský sraz spolku OpenAlt se koná v listopadu – již tento čtvrtek – 8. 11. 2018 od 18:00 v Radegastovně Perón (Stroupežnického 20, Praha 5). Tentokrát bez oficiální přednášky, ale zato s dobrým jídlem a pivem – volná diskuse na téma umění a technologie, IoT, CNC, svobodný software, hardware a další hračky.
Přidat komentář

4.10.2018 21:30 /Ondřej Čečák
LinuxDays 2018 již tento víkend, registrace je otevřená.
Přidat komentář

18.9.2018 23:30 /František Kučera
Zářijový pražský sraz spolku OpenAlt se koná již tento čtvrtek – 20. 9. 2018 od 18:00 v Radegastovně Perón (Stroupežnického 20, Praha 5). Tentokrát bez oficiální přednášky, ale zato s dobrým jídlem a pivem – volná diskuse na téma IoT, CNC, svobodný software, hardware a další hračky.
Přidat komentář

9.9.2018 14:15 /Redakce Linuxsoft.cz
20.9.2018 proběhne v pražském Kongresovém centru Vavruška konference Mobilní řešení pro business. Návštěvníci si vyslechnou mimo jiné přednášky na témata: Nejdůležitější aktuální trendy v oblasti mobilních technologií, správa a zabezpečení mobilních zařízení ve firmách, jak mobilně přistupovat k informačnímu systému firmy, kdy se vyplatí používat odolná mobilní zařízení nebo jak zabezpečit mobilní komunikaci.
Přidat komentář

12.8.2018 16:58 /František Kučera
Srpnový pražský sraz spolku OpenAlt se koná ve čtvrtek – 16. 8. 2018 od 19:00 v Kavárně Ideál (Sázavská 30, Praha), kde máme rezervovaný salonek. Tentokrát jsou tématem srazu databáze prezentaci svého projektu si pro nás připravil Standa Dzik. Dále bude prostor, abychom probrali nápady na využití IoT a sítě The Things Network, případně další témata.
Přidat komentář

16.7.2018 1:05 /František Kučera
Červencový pražský sraz spolku OpenAlt se koná již tento čtvrtek – 19. 7. 2018 od 18:00 v Kavárně Ideál (Sázavská 30, Praha), kde máme rezervovaný salonek. Tentokrát bude přednáška na téma: automatizační nástroj Ansible, kterou si připravil Martin Vicián.
Přidat komentář

   Více ...   Přidat zprávičku

> Poslední diskuze

31.7.2023 14:13 / Linda Graham
iPhone Services

30.11.2022 9:32 / Kyle McDermott
Hosting download unavailable

13.12.2018 10:57 / Jan Mareš
Re: zavináč

2.12.2018 23:56 / František Kučera
Sraz

5.10.2018 17:12 / Jakub Kuljovsky
Re: Jaký kurz a software by jste doporučili pro začínajcího kodéra?

Více ...

ISSN 1801-3805 | Provozovatel: Pavel Kysilka, IČ: 72868490 (2003-2024) | mail at linuxsoft dot cz | Design: www.megadesign.cz | Textová verze