LINUXSOFT.cz Přeskoč levou lištu

ARCHIV



   

> Diskuze: článek Internetové bankovnictví v Linuxu (4) - Komerční banka

Řešení
(link)
15.6.2004 08:28
Petr Stahl

S KB si kvůli internetovému bankovnictví dopisuji už zhruba 2 roky. Nejenom, že nefunguje pod Linuxem, ale i W verze je silně problematická. Přičtu-li zkracování pracovní doby, zvyšování poplatků, omezení většiny operací na "mateřskou" pobočku, divím se jak jsem to s nimi tak dlouho vydržel. Před měsícem jsem se s KB rozloučil a nechybí mi.

ActiveX
(link)
17.6.2004 14:34
David Jaša
Věk: ( ~40 let)

Používám Operu a mám změněný fake MSIE user-agent string tak, že je stejný jako pro MSIE na WXP, (+ Mozilla, Konqueror tvářící se na mojebanka.cz jako MSIE 5.5 na W98SE), Javu mám od Sunu. Vypadá to, že jádro pudla je v používání ActiveX, které jedou jenom na IE a na tom, že se jim to nechce přepisovat.

Pikantnost na jejich stránkách <a href="http://www.mojebanka.cz/cz/">http://www.mojebanka.cz/cz/</a> ovšem jsou javascriptová menu, které jsou na první pohled IE only. Pokud ale ostatní prohlížeče zamaskujete, tak vše běží jak má...

Re: ActiveX
(link)
18.6.2004 14:02
Ondřej Čečák (TEAM)
Věk: ( ~38 let)

take jsem s tim trosku laboroval a poradne se na to chystam az na prazniny. Opravdu se moc snazi, aby tam nemohl nikdo bez IE :-(

Re: ActiveX
(link)
21.6.2004 17:52
David Jaša
Věk: ( ~40 let)

Měl jsem ve městě čtvrt hoďky, tak jsem se zastavil v KB. Dozvěděl jsem se pouze jednu zajímavou informaci - aby s tím něco udělali, muselo by to požadovat > 25 % zákazníků. :-/

Re: ActiveX
(link)
21.6.2004 19:09
Ondřej Čečák (TEAM)
Věk: ( ~38 let)

To jsem zvedavy, kdyz se lide pouzivajici linux a pozadujici internetove bankovnictvi KB vyhybaji :o(

To si snad opravdu delaji srandu, KB je jedna z nejvetsich bank u nas ...

Re: ActiveX
(link)
10.9.2005 15:21
PetrK
... a proto si KB dovoluje takové arogantní a monopolistické chování...
Co takhle ....
(link)
9.9.2004 14:10
da bejzz

Asi pred mesicem jsem si zalozil ucet prave u KB a s hruzou jsem nasledne zjistil, ze maj radi jen MS Widle s IEcke a o tucnackovi ani pomysleni. V teto dobe jsem vubec nepredpokladal, ze tak veliky subjekt jako je KB nepodporuje alternativni prohlizece - a ono tomu fakt je :-(

Co takle se pokusit zalozit nejakou stranku klintu teto banky (i treba budoucich), kteri neznaji pojem MS IE a snazit se prosazovat sve zajmy. Treba neustale a hromadne zasilat emaily, neustale jim volat na tu zelenou linku apod.

fakt nejede
(link)
25.11.2004 10:33
Leszek Madzia

přecházím na linux, podařilo se mi převést kompletní firemní agendu. Jsem úspěšný i s účtem, ale mojebanka fakt nejede. Ono se není co divit protože i ta jejich WIN verze není stabilní a navíc ji vždy upravují během špičky. To nesvědčí o velkém zájmu.

hmmhmm
(link)
29.1.2005 21:41
Petr Sourek
Věk: ( ~43 let)

tak koukam koukam a autor tohoto prizpevku dostal skoro nachlup stejnej email, voni snad vsem zajemcum alternativnich prohlizecu posilaj to samy :(( mno uz je to rok co sem je otravoval a co slibovali ze to prehodnotej, zkusim znova.

Mimochodem sem se ptal na prepazce a tam mi rekli ze do toho nevidej, ale ze mi nabidnou novej produkt, nemel sem to srdce jim rict neni linux neni kseft, snad priste

Re: hmmhmm
(link)
29.1.2005 22:40
Ivan Majer
Věk: ( ~64 let)

Možná Vás potěším. Komerční banka zjistila větší zájem ze strany alternativních prohlížečů (že by Firefox?) a dle jejího vyjádření by bankovnictví mělo být přístupné všem přibližně od poloviny tohoto roku.

Re: hmmhmm
(link)
29.1.2005 23:09
Ondřej Čečák (TEAM)
Věk: ( ~38 let)

dokud neuvidim tiskovou zpravu, tak tomu neuverim :). Uz par let se rika, ze nova verze Mojibanky bude v polovine pristiho roku fungovat pod linuxem a stale nic a nic.

Druhy problem je, ze pokud bude bankovnictvi fungovat pod firefoxem (nekde jsem tusim zaslechl, ze na to jde pouzit upravena mozilla uz ted), tak to bohuzel neznamena, ze to pujde i s javou, ktera v linuxu bezi :|. Jako skoro vzdy -- cas ukaze ...

Opera a Konqeuror
(link)
10.4.2005 19:09
Michal Spada
Věk: ( ~44 let)

Tiez som celkom dlho bojoval, pouzil som Konqueror, v nastaveni som zapol Java konzolu, na strankach www.mojebanka.cz sa hlasi ako Explorer na WinXP, ale nakoniec som narazil na ten isty problem s "podpisovacim appletom", akurat mi test tvrdil, ze si mam skontrolovat systemovy cas (ktory bol pochopitelne spravny).

a co IE pod wine?
(link)
15.5.2005 17:04
savalo

Nevim jestli je to dobry napad, ale zkouseli jste to nekdo rozchodit v IE pod wine?

Re: a co IE pod wine?
(link)
15.5.2005 18:14
Ondřej Čečák (TEAM)
Věk: ( ~38 let)

ano, je to dobry napad a dokonce jsem slysel, ze by to mohlo fungovat.

Pokud to vydrzite, pockejte si cca mesic, mozna dva; chystam se o tom napsat clanek s podrobnym postupem. Komercni banka je preci jenom jedna z nejvetsich bank u nas ...

Re: a co IE pod wine?
(link)
2.6.2005 18:59
savalo
Nevim jestli to pomuze, ale videl jsem nejaky link na skript na abclinuxu.cz, ktery by mel nakonfigurovat wine a pak by se mel spustit explorer, ale nejak mi to nefungovalo...
Re: a co IE pod wine?
(link)
2.6.2005 22:58
Ondřej Čečák (TEAM)
Věk: ( ~38 let)
ano, opravdu existuje skript (bookmark mam zel na jinem pocitaci), ktery stahne spravne IE a nejak nakonfiguruje WINE, ale pokud je mi znamo, tak IE funguje uz s defaultnim nastavenim celkem bez problemu ...
Re: a co IE pod wine?
(link)
6.6.2005 21:33
Tomáš Pelc
Ano, me se po těžkém hackovaní podařilo rozchodit Mojibanku v Linuxu. Samozřejmě pod wine+IE+java. Je to ale hrozne pomale. Nicmene pouzitelne. Tisknu pres vystup do postscriptoveho souboru. Bohuzel postup uz bych asi presne nezopakoval, takze kucharku na to nemam. Jsem rad, ze to muzu obcas pouzit na nemusim rebootovat do Windows. Taky (mozna slepe) doufam, ze se v KB nekdo pohne smerem k "lidem".
Re: a co IE pod wine?
(link)
17.7.2005 14:35
savalo
Pane Cecaku, chtel jsem se zeptat jak, popr na jak dlouho to vypada ? Diky.

> Pokud to vydrzite, pockejte si cca mesic, mozna dva; chystam se o tom
> napsat clanek s podrobnym postupem. Komercni banka je preci jenom jedna
> z nejvetsich bank u nas ...
Re: a co IE pod wine?
(link)
17.7.2005 15:31
Ondřej Čečák (TEAM)
Věk: ( ~38 let)

Pane Cecaku, chtel jsem se zeptat jak, popr na jak dlouho to vypada ? Diky.

Dobry den, potesim vas, clanek uz vysel.

Instalace Javy - chybějící text
(link)
16.6.2005 21:52
Bohumír Zámečník

Píšete, že vám Java při potvrzování certifikátu nechtěla ukázat ani písmenko. Myslím, že problém bude způsoben chybějícími fonty. Něco podobného se mi také stalo, také při instalaci IE do Wine a vyřešilo to až nakopírování několika základních fontů z C:\windows\fonts do ~/fonts, kde měl Wine výchozí cestu pro uživatelské fonty.


Instalace IE do Wine se mi bohužel nikdy nepodařila. Zkoušel jsem v Mandrake 10.1 snad všechny balíčky Wine od léta 2004 do 2005, k tomu WineTools, SideNet a já nevím, co ještě, ale IE se ne a ne nainstalovat. Pořád si to vymýšlelo nové a nové chybové hlášky... Takže nějaká černá magie v tom asi bude ;) Pravdou je, že jsem to pod celém odpoledni a večeru zkoušení vzdal, protože mi do toho potom něco vlezlo ;) Přitom, každý hlásí, jak mu to pěkně funguje.

Re: Instalace Javy - chybějící text
(link)
16.6.2005 23:12
Ondřej Čečák (TEAM)
Věk: ( ~38 let)

Dekuji za tip, rozhodne vyzkousim.

Změna 22.9.2005
(link)
1.9.2005 07:09
Martin Mikala
Věk: ( ~52 let)
Tak jsem dostal dopis z KB, že se 22.9.2005 něco v mojebanka.cz změní. Tak jsem zvědav jestli to bude jen kosmetická změna, či jen bezpečnostní oprava a nebo už to bude chodit i z jiných prohlížečů než z MSIE.
Onehda jsem si bral v KB hypotéku a chtěli, ať si u nich založím účet a nechám si tam posílat výplatu. Tak jsem jim, řek že jejich bankovnictví mi nefunguje doma na počítači (GNULinux/Firefox) a že jsou jedna ze tří posledních bank v Česku, kteří ještě v homebankingu nepodporují web standardy. Pracovnice KB, mi pak říkala, že to říkala šéfovy a ten se prý strašně divil, že si ještě nikdo nestěžoval.
Jsem, zvědav, kdy banky začnou podporovat bankovnictví v různých PDA a mobilech? Teď přístup z PDA podporuje snad jen eBanka? A doufám, že až to začnou dělat, tak se to nebude týkat jen jednoho typu těchto zařízení a jen jednoho OS v nich.
Re: Změna 22.9.2005
(link)
1.9.2005 09:46
Ondřej Čečák (TEAM)
Věk: ( ~38 let)

Ano, upravilo se pár věcí s ohledem na bezpečnost. Funkčnost pod alternativními prohlížeči na Linuxu to nemění (nefunkční), funkčnost pod IE na Linuxu také ne (funguje, dnes jsem to testoval).

Změna???
(link)
13.9.2006 22:37
Vojtěch Trefný
Věk: ( ~37 let) , Bydliště: Praha

Možná se něco změní (ale moc tomu nevěřím), protože na svůj dotaz z 28.8.2006 ohledně ebankovnictví pod linuxem jsem dostal odpověď:
> Vazeny pane Trefny,
>
> dekujeme Vam za podnetny navrh k dalsimu zdokonaleni sluzeb primeho bankovnictvi Komercni banky.
>
> Skutecnost, ze internetove bankovnictvi Komercni banky lze vyuzivat pouze na operacnim systemu Windows spolecne s prohlizecem MS Internet Explorer, vyplyva z technologie vyuzite pri tvorbe aplikaci primeho bankovnictvi v roce 2000.
>
> Komercni banka si je vedoma, ze tato technologie jiz neumoznuje zcela uspokojit ocekavani tech klientu, kteri se rozhodli vyuzivat prohlizece nebo operacni systemy jinych spolecnosti a rozhodla se reagovat na tuto skutecnost pripravou nove verze internetoveho bankovnictvi, ktera bude dostupna i mimo prostredi Microsoft.
>
> V roce 2006 planujeme tvorbu noveho konceptu sluzby internetoveho bankovnictvi Mojebanka tak, aby v maximalni mire odpovidala ocekavanim nasich klientu. Termin uvedeni nove sluzby na trh oznamime po uspesnem ukonceni praci na jejim konceptu.
>
> Komercni banka Vam preje prijemny den,
> Monika Lindnerova a Sarka Stembergova - utvar pece o zakazniky

Tak snad konečně...

Re: Změna???
(link)
22.9.2006 15:08
Tomáš Kraus

Zadna zmena se na dlouhou dobu nekona.
Tento uplne stejny mail jsem na svuj dopis dostal uz v lednu. Ale s Komercni bankou si dopisuji uz nejmene 2 roky a dostavam stejne maily jako ostatni uzivatele (maji tam zrejme sablonu a tou odpovidaji vsem uzivatelum). Vcera jsem jim zase napsal a uz jime nenapisu (odhodlavam se odejit ke konkurenci). Prikladam posledni mail od teto "banky".
Usudek si udelejte sami.



Vazeny pane Krausi,

prozatimni vyhradni podpora MS Windows resp. internetového prohlizece Internet Eplorer (IE) neni dana v zadnem pripade aroganci Komercni banky, ale pouze odrazem obchodnich hledisek s ohledem na zastoupenost alternativnich reseni na trhu internetovych prohlizecu, kdy pouzivani IE, i pres vzrustajici oblibu napr. Firefoxu, stale podstatne dominuje. V zadnem pripade to vsak neznamena, ze bychom byli slepi a uzavirali se tak pred dalsimi moznostmi rozvoje naseho primeho bankovnictvi.

Chapeme, ze predchozi vyjadreni neustale oddalujici moznost podpory i jinych prohlizecu nemusela pusobit prehledne a ani dnes neni znam ofcialni termin teto podpory, nicmene je jiz zpracovana analyza dopadu na nase klienty pocitajici s touto podporou nejpozdeji do 2 let.

Verime, ze pochopite nase duvody a zustanete i nadale nasim spokojenym klientem. Dekujeme za pochopeni.

Komercni banka Vam preje prijemny den.
Milan Vobruba a Viktor Masarik - utvar pece o zakazniky

Re: Změna???
(link)
28.10.2006 19:56
Tomáš Siničák
Věk: ( ~41 let)

Já myslím, že mají akorát novou standardní odpověď :-), toto mně poslali dneska:

Vážený pane Siničáku,

děkujeme Vám za podnětný návrh k dalšímu zdokonalení služeb přímého bankovnictví Komerční banky.

Skutečnost, že internetové bankovnictví Komerční banky lze využívat pouze na operačním systému Windows společně s prohlížečem MS Internet Explorer, vyplývá z technologie využité při tvorbě aplikací přímého bankovnictví v roce 2000.

Komerční banka si je vědoma, že tato technologie již neumožňuje zcela uspokojit očekávání těch klientů, kteří se rozhodli využívat prohlížeče nebo operační systémy jiných společností a rozhodla se reagovat na tuto skutečnost přípravou nové verze internetového bankovnictví, která bude dostupná i mimo prostředí Microsoft.

V roce 2006 plánujeme tvorbu nového konceptu služby internetového bankovnictví Mojebanka tak, aby v maximální míře odpovídala očekáváním našich klientů. Termín uvedení nové služby na trh oznámíme po úspěšném ukončení prací na jejím konceptu.

Komerční banka Vám přeje příjemný víkend.
Martina Kadavá a Petra Bondarová - útvar péče o zákazníky

Internet Banking pomoci VM
(link)
29.11.2006 13:27
Antonin Pokrupa
Podarilo se mi rozchodit internetove bankovnictvi pomoci virtualizace. Konkretne pomoci VMware player, image disk jsem vytvoril v Qemu. Pouziti Qemu primo nebylo mozne kvuli chybe pri instaci Java aplikace. Myslim ze je to dost prijatelne reseni pro kazdeho, kdo presel na Linux a musi vyuzivat sluzeb KB. Nemohu potvrdit funkcnost pomoci Crossover, ani Wine (vzdy to zkoncilo pri Active X)
Průlom! FUNGUJE. žádná emulace, cisty Konqueror
(link)
8.12.2006 21:46
Matěj Laitl
Věk: ( ~37 let)

Dnes se mi povedlo zprovoznit MojiBanku pod Linuxem. Jak jsem to provedl:

Pouzivam Gentoo Linux (coz ovsem neznamena, ze to nebude fungovat jinde, melo by to fungovat vsude)
Konqueror z KDE 3.5.5 (fungoval i z 3.5.4)
Sun Java JRE 1.4.2_12 (fungovala i tusim 1.4.2_08, ale 1.5 nesla)

Je nutno si pohrat s nastavenim Konqueroru:
V zalozce Java & JavaScript musite vypnout Security Manager, dale mam zapnute "USE kio", ale mozna to neni nutne.
Pak jeste musite nastavit v sekci Browser Identification, at ze pro domenu mojebanka.cz tvari jako "Internet Explorer 5.5 on Windows 2000"

Pri prvnim pokusu o prihlaseni napise mojebanka chybu, a presmeruje vas na Konfiguracniho Pruvodce... Zde by mely vsechny testy krom testu na ActiveX dopadnout spravne (obcas je timeout u cookies, to ale nevadi). V prubehu tohoto by se mela vytvorit slozka ~/kbpki/ obsahujici dalsi, vetsinou prazdne adresare. Proces muze trvat peknou chvilku, tak budte trpelivi. (kdyz proces jaxi zamrzne pri instalaci knihoven, zkuste smazat cely adresar ~/kbpki/ a zkusit znovu - me to pomohlo) Nejdulezitejsi je polozka "Instalace knihovek aplikace pro prostredi SUN". Konfiguracni privodce sice rekne, ze pocitac neni vhodny pro aplikaci MojeBanka, ale kdyz se pokusite prihlasit znovu... voila! Az na vyjimky vse v systemu funguje.

Bohuzel zatim jsem ve stavu, ze musim spouset konfiguracniho pruvodce pred kazdym prihlasenim, jinak vyskakuje znama hlaska "Mate spatnou verzi podepisovaciho apletu".

Mohu poslat screenshoty, pokud by mi nekdo neveril / mel problemy s postupem. Rad napisu maly clanecek nebo malou wiki howto, kdyz bude zajem.

Kontakt na me by mel byt nekde v detailech uzivatele.
Napiste sem, jestli se vam to taky povedlo.

Re: Průlom! FUNGUJE. žádná emulace, cisty Konqueror
(link)
11.7.2007 16:15
Zdeněk Pruner

Díky za návod!
Úspěšně vyzkoušeno na Ubuntu 7.04 Feisty Fawn (2.6.20-16-generic).

KB se zrejme probudila
(link)
7.10.2007 12:24
Daniel Slauf

Dnes (v nedeli) sem se po nejake dobe zajimal co dela inet bank od KB, protoze decka maj Berusku a prej tam ma bejt i internetovy bankovnictvi. Vyzkousel jsem konfiguraci meho pc a klasika > nevyhovujici. Tak jsem jim poslal opet po par letech lehce nasr@ny mail. Jake bylo moje zdeseni, kdyz ani ne do hodiny jsem mel odpoved a dokonce svete div se KB se probouzi z douheho zimniho spanku

Vazeny pane Slaufe,

radi bychom Vas informovali, ze aplikace Mojebanka bude funkcni na jinych internetovych prohlizecich a operacnich systemech od prosince roku 2007.

V pripade dalsich dotazu nas muzete kontaktovat pomoci bezplatne linky 800 152 152, pripadne muzete vyuzit teto e-mailove adresy.

Komercni banka, a.s, Vam preje hezky den.
Jan Kotelensky a Michaela Trnkova - utvar pece o zakazniky

Takto vypada svetovy pokrok v jedne z nejvetsich bank v CR (neboli pozde ale prece) Ted uz jen doufat, ze to bude i funkcni:-D

Od zacatku rijna KB nefunkcni
(link)
12.11.2007 13:38
Infernits

Nemate nahodou v soucasne dobe problemy s provozem int. bank. KB? Me to od zacatku rijna nefunguje a nevim proc :(. Existuje u KB nejaka neohlasena zmena nebo bude chybicka u mne?

Re: Od zacatku rijna KB nefunkcni
(link)
12.11.2007 16:13
Ondřej Čečák (TEAM)
Věk: ( ~38 let)

Alespon ja nemam, funguje stale stejne. (pouzivam konqueror)

DISKUZE

Řešení 15.6.2004 08:28 Petr Stahl
ActiveX 17.6.2004 14:34 David Jaša
L Re: ActiveX 18.6.2004 14:02 Ondřej Čečák
  L Re: ActiveX 21.6.2004 17:52 David Jaša
    L Re: ActiveX 21.6.2004 19:09 Ondřej Čečák
      L Re: ActiveX 10.9.2005 15:21 PetrK
Co takhle .... 9.9.2004 14:10 da bejzz
fakt nejede 25.11.2004 10:33 Leszek Madzia
hmmhmm 29.1.2005 21:41 Petr Sourek
L Re: hmmhmm 29.1.2005 22:40 Ivan Majer
  L Re: hmmhmm 29.1.2005 23:09 Ondřej Čečák
Opera a Konqeuror 10.4.2005 19:09 Michal Spada
a co IE pod wine? 15.5.2005 17:04 savalo
L Re: a co IE pod wine? 15.5.2005 18:14 Ondřej Čečák
  |- Re: a co IE pod wine? 2.6.2005 18:59 savalo
  | L Re: a co IE pod wine? 2.6.2005 22:58 Ondřej Čečák
  |   L Re: a co IE pod wine? 6.6.2005 21:33 Tomáš Pelc
  L Re: a co IE pod wine? 17.7.2005 14:35 savalo
    L Re: a co IE pod wine? 17.7.2005 15:31 Ondřej Čečák
Instalace Javy - chybějící text 16.6.2005 21:52 Bohumír Zámečník
L Re: Instalace Javy - chybějící text 16.6.2005 23:12 Ondřej Čečák
Změna 22.9.2005 1.9.2005 07:09 Martin Mikala
L Re: Změna 22.9.2005 1.9.2005 09:46 Ondřej Čečák
Změna??? 13.9.2006 22:37 Vojtěch Trefný
|- Re: Změna??? 22.9.2006 15:08 Tomáš Kraus
L Re: Změna??? 28.10.2006 19:56 Tomáš Siničák
Internet Banking pomoci VM 29.11.2006 13:27 Antonin Pokrupa
Průlom! FUNGUJE. žádná emulace, cisty Konqueror 8.12.2006 21:46 Matěj Laitl
L Re: Průlom! FUNGUJE. žádná emulace, cisty Konqueror 11.7.2007 16:15 Zdeněk Pruner
KB se zrejme probudila 7.10.2007 12:24 Daniel Slauf
Od zacatku rijna KB nefunkcni 12.11.2007 13:38 Infernits
  L Re: Od zacatku rijna KB nefunkcni 12.11.2007 16:13 Ondřej Čečák




Příspívat do diskuze mohou pouze registrovaní uživatelé.
> Vyhledávání software
> Vyhledávání článků

28.11.2018 23:56 /František Kučera
Prosincový sraz spolku OpenAlt se koná ve středu 5.12.2018 od 16:00 na adrese Zikova 1903/4, Praha 6. Tentokrát navštívíme organizaci CESNET. Na programu jsou dvě přednášky: Distribuované úložiště Ceph (Michal Strnad) a Plně šifrovaný disk na moderním systému (Ondřej Caletka). Následně se přesuneme do některé z nedalekých restaurací, kde budeme pokračovat v diskusi.
Komentářů: 1

12.11.2018 21:28 /Redakce Linuxsoft.cz
22. listopadu 2018 se koná v Praze na Karlově náměstí již pátý ročník konference s tématem Datová centra pro business, která nabídne odpovědi na aktuální a často řešené otázky: Jaké jsou aktuální trendy v oblasti datových center a jak je optimálně využít pro vlastní prospěch? Jak si zajistit odpovídající služby datových center? Podle jakých kritérií vybírat dodavatele služeb? Jak volit vhodné součásti infrastruktury při budování či rozšiřování vlastního datového centra? Jak efektivně datové centrum spravovat? Jak co nejlépe eliminovat možná rizika? apod. Příznivci LinuxSoftu mohou při registraci uplatnit kód LIN350, který jim přinese zvýhodněné vstupné s 50% slevou.
Přidat komentář

6.11.2018 2:04 /František Kučera
Říjnový pražský sraz spolku OpenAlt se koná v listopadu – již tento čtvrtek – 8. 11. 2018 od 18:00 v Radegastovně Perón (Stroupežnického 20, Praha 5). Tentokrát bez oficiální přednášky, ale zato s dobrým jídlem a pivem – volná diskuse na téma umění a technologie, IoT, CNC, svobodný software, hardware a další hračky.
Přidat komentář

4.10.2018 21:30 /Ondřej Čečák
LinuxDays 2018 již tento víkend, registrace je otevřená.
Přidat komentář

18.9.2018 23:30 /František Kučera
Zářijový pražský sraz spolku OpenAlt se koná již tento čtvrtek – 20. 9. 2018 od 18:00 v Radegastovně Perón (Stroupežnického 20, Praha 5). Tentokrát bez oficiální přednášky, ale zato s dobrým jídlem a pivem – volná diskuse na téma IoT, CNC, svobodný software, hardware a další hračky.
Přidat komentář

9.9.2018 14:15 /Redakce Linuxsoft.cz
20.9.2018 proběhne v pražském Kongresovém centru Vavruška konference Mobilní řešení pro business. Návštěvníci si vyslechnou mimo jiné přednášky na témata: Nejdůležitější aktuální trendy v oblasti mobilních technologií, správa a zabezpečení mobilních zařízení ve firmách, jak mobilně přistupovat k informačnímu systému firmy, kdy se vyplatí používat odolná mobilní zařízení nebo jak zabezpečit mobilní komunikaci.
Přidat komentář

12.8.2018 16:58 /František Kučera
Srpnový pražský sraz spolku OpenAlt se koná ve čtvrtek – 16. 8. 2018 od 19:00 v Kavárně Ideál (Sázavská 30, Praha), kde máme rezervovaný salonek. Tentokrát jsou tématem srazu databáze prezentaci svého projektu si pro nás připravil Standa Dzik. Dále bude prostor, abychom probrali nápady na využití IoT a sítě The Things Network, případně další témata.
Přidat komentář

16.7.2018 1:05 /František Kučera
Červencový pražský sraz spolku OpenAlt se koná již tento čtvrtek – 19. 7. 2018 od 18:00 v Kavárně Ideál (Sázavská 30, Praha), kde máme rezervovaný salonek. Tentokrát bude přednáška na téma: automatizační nástroj Ansible, kterou si připravil Martin Vicián.
Přidat komentář

   Více ...   Přidat zprávičku

> Poslední diskuze

31.7.2023 14:13 / Linda Graham
iPhone Services

30.11.2022 9:32 / Kyle McDermott
Hosting download unavailable

13.12.2018 10:57 / Jan Mareš
Re: zavináč

2.12.2018 23:56 / František Kučera
Sraz

5.10.2018 17:12 / Jakub Kuljovsky
Re: Jaký kurz a software by jste doporučili pro začínajcího kodéra?

Více ...

ISSN 1801-3805 | Provozovatel: Pavel Kysilka, IČ: 72868490 (2003-2024) | mail at linuxsoft dot cz | Design: www.megadesign.cz | Textová verze