LINUXSOFT.cz Přeskoč levou lištu

ARCHIV



   

> Diskuze: článek Programátorské večery

Praha
(link)
14.9.2006 13:02
Jiří Němec
Věk: ( ~40 let)
skoda ze se veskere takove akce konaji tak daleko, rad bych prisel a zmatene koukal a cosi se priucil :) az bude neco ve Varech tak predem potvrzuji ucast :)
Re: Praha
(link)
14.9.2006 14:28
Murděj Ukrutný
Věk: ( ~44 let)
Souhlasím všechno je v Praze. Co třeba to někdy udělat ve Zlíně nebo Brně?
Re: Praha
(link)
14.9.2006 14:35
Aleš Hakl
Bydliště: Praha

A co vam brani si to treba v Brne zorganizovat? :)

Re: Praha
(link)
14.9.2006 16:19
jirio

V Brne se linuxova komunita schazi jednou mesicne. Blizsi informace na webu http://www.linuxvbrne.org

22.
(link)
14.9.2006 13:16
scippio

Škoda, zrovna ten den nemohu ... :-/

Re: 22.
(link)
14.9.2006 13:31
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)
Tento prvni "patecni vecer" je delan trosku narychlo, pristi uz by mel byt lepsi.. Planovan je na 20.10. coz je 2 tydny po Linux Patku, coz je klic dle ktereho by se meli konat tyto akce i nadale.. Premysleli jsme i o moznosti zapojeni programatoru kteri nebudou fyzicky pritomni pres internet, ale konkretni formu si zatim nedokazeme predstavit, tj. naky chat, videokonference? Uvidime po prvni akci.
mPlayer + Pentium I - loooooooooooool
(link)
14.9.2006 22:49
Matěj Novotný
Věk: ( ~36 let)

Představa, že na pentiu I pustíte divixove filmy, je dost scestna. Tak k čemu kodeky a cely mPlayer?

Re: mPlayer + Pentium I - loooooooooooool
(link)
14.9.2006 23:46
Ondřej Čečák (TEAM)
Věk: ( ~38 let)

Hmm, a co kdyz to nebude Pentium I ale P2?

Re: mPlayer + Pentium I - loooooooooooool
(link)
15.9.2006 03:51
Aleš Hakl
Bydliště: Praha

P2 prehrava DivX celkem rozumne. Ono u tech kodeku odvozenych od MPEG-4 part 2 obvykle nebyva problem s vykonem na dekodovani, ale spise s I/O a skalovanim, coz se s mplayerem da docela pekne obejit vhodnou magii (a nebo rozumnou grafickou kartou).

Re: mPlayer + Pentium I - loooooooooooool
(link)
17.9.2006 17:07
Matěj Novotný
Věk: ( ~36 let)
Ale jake DivX?
Když budeš mít divX s malým datovým tokem a velkou kvalitou obrazu tak ti to Pentium 2 neutáhne ani omylem. a takových filmů je dneska hafo, vždyť současné počítače potřebný výkon mají :)
Re: mPlayer + Pentium I - loooooooooooool
(link)
17.9.2006 19:55
Aleš Hakl
Bydliště: Praha

Vetsina veci co jsem v nejakem to xvidu ci necem podobnem v posledni dobe videl ma tu vlastnost, ze na mem desktopu (coz je docela solidni srot take) si mplayer veme radove jednotky procent procesoru, takze bych se opravdu nebal.

Navic vzhledem k tomu, jak tyto kodeky funguji, si dovolim pochybovat o tom, ze bitrate ma nejaky zasadnejsi vliv na rychlost dekodovani, zvlast smerem "cim mensi, tim narocnejsi".

Videozaznam
(link)
15.9.2006 00:38
Vladimir Balaz

Istotne by sa naslo dost ludi, ktori by mali zaujem o takuto akciu, ale z roznych dovodov sa nemozu zucastnit. Nebolo by mozne nasledne dat na stiahnutie aspon videozaznam? Tak ako je to napriklad na http://avc.sh.cvut.cz/

Re: Videozaznam
(link)
15.9.2006 01:17
Aleš Hakl
Bydliště: Praha

Videozaznam je jiste zajimavy napad. Nicmene nemyslim si, ze nahravat to cele bude mit nejaky smysl (ale asi to ma vetsi smysl nez nahravat LTP nebo Linuxovy patek), to by byla takova podivna realityshow :)

Uvidime...

další distribuce?
(link)
15.9.2006 03:15
Petr Aubrecht
Věk: ( ~52 let)
Jestli to není moc kacířské (jestli ano, tak příspěvek zrušte a mně změňte heslo ;-): proč další distribuce? Neni jich dost? Opravdu nevyhovují? Opravdu budou uživatelé-začátečníci používat Pentium 1? Ja jsem udělal takovýhle počítač tchýni a jsou s tím akorát problémy (kvůli paměti, disk si taky občas postěžuje, že je starej ap.). Máte takové uživatele ve svém okolí? Jestli to chcete dělat jako prezentaci toho, co jde, tak to začátečníky nezajímá. Mají svoje AMD64, giga paměti a jsou naštvaní, že XP padají (to mám z druhé ruky, sám je nepoužívám ;-).
Minulý týden si jeden malý kamarád nainstalil Mandrivu, protože Debian (který jsem mu tlačil) nezprovoznil síť, což je u netinstallu dost problém. Dneska mi slouží jako příklad: "Fakt nezvládneš nainstalovat Linux? Tenhle třináctiletej kluk to zvládl..."
Ten kluk hledá informace o Linuxu, kde to jenom jde...
Nešlo by třeba pohnout s učebnicí na abclinuxu (dovedu si představit tlaky mezi servery, tak ji přesunout třeba na linux.cz)? Nebo podpořit svoji oblíbenou distribuci (debian.cz)? Myslim, ze není vhodné začínat s něčím velkým, nikam to nepovede. Ale evoluční krok bych rád podpořil i já (budu-li mít čím).
Moje představa je, že by se hodil popis instalace s vysvětlením některých základních pojmů. Neznám např. nikoho pod třicet, kdo by věděl, co je partition.
Možná bych měl přestat žvanit a začít to psát sám jako wiki, že?
Re: další distribuce?
(link)
15.9.2006 03:38
Aleš Hakl
Bydliště: Praha

No, abych pravdu rekl, taky si nejsem jisty, jestzli je delat dalsi distribuci dobry napad. Ovsem tahle dira v nabidce tu opravdu existuje, primarne je ovsem si nutne uvedomit, ze nejde o "zacatecniky s linuxem" ale lidi, kteri z nejakeho duvodu maji nejaky stary pocitac, na nem bezi cosi a zrovna moc je ten pocitac nezajima - maji jej proste jako pracovni nastroj (a nejsou to lide, kteri si na pocitac nainstaluji debian bez ohledu na to, jestli ma 4MiB pameti nebo 4GiB).

Ono by rozumna cesta byla vytvorit podmnozinu nejake distribuce, ktera bude snadno nainstalovatelna prave na takoveto stroje. Osobne me napada prave ten Debian a koneckoncu mi prijde lepsi hrabat do neceho poradne dokumentovaneho, nez to DSL, ktere tedy vypada opravdu silene.

A z praxe vim, ze lide, kteri neco takoveho chteji opravdu existuji, vetsinou je jim nad 30.

Re: další distribuce?
(link)
15.9.2006 09:31
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)
Urcite nechceme vytvorit novou distribuci, chceme priohnout jiz existujici, aby tam napr. byla cestina a nejake aplikace ktere povazujeme za uzitecne a ktere v defaultnim installu chybi. Znam uzivatele kteri jeste bezi na starem zeleze na preinstalovanych Win98 a hledaji nejakou legalni nahradu. Take v diskuzich je casto otazka, jaky Linux dat na stare zelezo. Co se tyce popisu instalace tak ten by mel byt tak jednoduchy, jako je tomu napr. v DSL aby clovek pres instalaci zadny manual cist nemusel. Ona opravdu naprosta vetsina uzivatelu pocitacu jsou pouze uzivatele..
Re: další distribuce?
(link)
15.9.2006 11:33
Petr Aubrecht
Věk: ( ~52 let)

Aha, predne jsem prehlidl, ze to ma byt nahrada W98. Tim se to vysvetluje. Stare masiny jako psaci stroje. Pak pada i ma druha namitka, jak to bude se soustavnou podporou. Ta je celkem irelevantni, lidi s 98 nemaji potrebu novych aplikaci.
Dobry, uz mlcim.

Do budoucna se tesim, ze budete davat neco mnamkovniho, urcite dorazim. Jen nevim s tim terminem -- vy nikdo nejezdite na chalupu?

Re: další distribuce?
(link)
15.9.2006 22:11
Josef Prchal
Věk: ( ~44 let)

Chalupa?! Přesně tak. Kamarád mi už několikrát říkal, že by klidně zašel na takový linuxový večírek se mnou, ale určitě ne v pátek. Proč nezkusíte jiný den (po, út, st, čt)? Možná byste měli i mnohem větší účast.

Re: další distribuce?
(link)
15.9.2006 22:23
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)
Linux Patky delame v Patek z toho jednoducheho duvodu, aby lidi co se ucastni nemuseli kontrolovat cas aby rano byli vcas v praci ci ve skole a pocet piv, aby treba ve skole neblinkali :-) To same plati i o teto akci..
Instalace
(link)
22.9.2006 08:38
René Baran
Věk: ( ~52 let)

Zdravim.


Vzhledem k tomu, ze to ma slouzit uzivatelum, dovolil bych si navrhnout zpusob instalace jako je u LinSpire. Instalacxe jednoducha a obdobne stavena jako je u Win98. U vyberu pouze zda na urcity disk nebo na cely disk a o nic vic se moc nestara. Fakt jednoduche.


Hezky den vsem

Renek B.

Re: další distribuce?
(link)
16.9.2006 07:55
Daniel Kozák
Věk: ( ~36 let)

Ehm, stím že tvorba další distribuce je zbytečnost souhlasím. Vždyt už ta nejlepší distribuce byla vytvořena a tou je přeci Arch že ;-). Jinak máte pravdu, že by bylo lepší napsat nejaký návody či wiki. Ale mám pocit že jste se přepsal ohledně partitio. Protože správně by mělo být napsané neznám nikoho nad 30 kdo ví co je to partition. Jelikož všichni mi kamarádí kterým je od 13ti do 19ti to vědí.

Re: další distribuce?
(link)
16.9.2006 11:20
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)
Je zajimave, jak spousta lidi pise, ze nova distribuce nema smysl /s cimz i souhlasim, nechceme delat nove distro, ale pocestit a priohnout existujici/ ale nikdo zatim nenavrhl nic rozumneho, co by se mohlo udelat..
Re: další distribuce?
(link)
16.9.2006 12:20
Daniel Kozák
Věk: ( ~36 let)
No nevím jak ostatní ale mě se zdá, že tím stejně vytvoříte novou
distribuci. Ale dobře. Chcete návrh tak tady máte jeden:
Jako základ bych použil distribuci Archlinuxu.
Duvody:
  • rychle a ciste init scripty
  • vse se konfiguruje pomoci konfiguraku ktere jsou skvele okomentovany
  • vyborna dokumentace + wiki
  • velke mnozstvi balicku
  • moznost sestaveni na miru pomoci ABS
  • dobre vyresena sprava baliku pres pacman
jako window manager bych doporucil openbox + (py,fb,fs)panel. Jako spravce souboru bych použil thunar file manager a jako terminal Terminal ktery je pouzit v xfce 4.4. A urcite by me toho napadlo i vic
Re: další distribuce?
(link)
17.9.2006 19:25
Srigi
Věk: ( ~42 let)

Celkom gut, ten ARCH LNX uz stahujem.

Ale ja by som dost silno porteboval distro, ktore by rozhybalo Apache+PHP na tomto HW alebo iba o trocha lepsom -> http://www.dpie.com/dimmpc/dimmpc386i.html
Dovod: pomocou web app hybat s LPT portom.

Dalej by som potreboval minimalisticku distro na nahravanie muziky do PC. Staci mi iba shell, ale aby to dokazalo nepretrzite nahravado wav-ka, mp3-jky a pod, bez zatrhnutia aspon 6 hodin. To vo win ale aj v lnx som este nedokazal.

Re: další distribuce?
(link)
17.9.2006 20:05
Aleš Hakl
Bydliště: Praha

Na te strance kam odkazujete je vic navzajem se popirajicich specifikaci :)

Prijde mi zcestne provozovat PHP na takovemhle zarizeni, zvlast pokud ma pouze zapisovat nejaka data na paralerni port. Stejne tak Apache mi prijde jako solidni overkill. Nicmene pokud si najdete nejaky minimalisticky webserver a vasi funkcionalitu vytvorite jako CGI nebo jeste lepe integrujete primo do nej, mohl by jste se mozna vejit i do tech 2MiB RAM, ale je to dost malo, precijenom, to jadro take nekde musi byt. Tohle je presne ten pripad, kdy se vyplati na distribuci proste kaslat a resit si vse sam.

To druhe mi neprijde jako nijak zajimave narocna uloha. To by proste melo jit. Zkuste nejak upresnit, co jste zkousel a co se vam na tom nelibilo. (Ovsem pokud to chcete na vyse zminenem hardware, mate evidentne problem)

Re: další distribuce?
(link)
17.9.2006 22:51
Srigi
Věk: ( ~42 let)

Noo trocha som prehliadol tu RAM, takze tam by som pridal na 8MB, IDE flash-ka by bola 64MB, procesor 386 alebo 486 bez kopraku. Rad by som tam mal Linux a Apache, su to prostreddia, ktore poznam. Ale az sa raz pustim do "Linux from scratch", mozno si tu distro vyrobim sam.

K tomu nahravaniu, sice som nad tym strasne malo spekuloval, nahravanie mi trhlo, lebo sa mi po 30minutach najako polouspal notebook (I centrino 1.4, 512MB RAM, HDD 5400rpm) a po pohnuti mysou sa book opat prebudil, vtedy zahrabal HDD a nahravanie sa seklo na 1s, ale pokracovalo dalej. Ale na toto asi netreba vytvarat nove distro, len ma tak napadlo, ze by sa mohla objavit nejaka distribucia zamerana na audiofilov a notebooky (nahravanie na baterke, ziadne ruchy zo siete) optimalizovana na nizke sys naroky pre dlhu vydrz na bat.

Re: další distribuce?
(link)
18.9.2006 01:14
Aleš Hakl
Bydliště: Praha

Berte to tak, ze pokud chcete malo pameti, tak musite zapomenout na software, ktery ma dohromady nekolik MiB kodu (a to pocitam jenom kod, ne data). Apache by tam asi bezel, ale rozhodne to neni dobry napad, zvlast pokud pro toto vhodnych webserveru existuje netrivialne mnoho.

A ad "zadne ruchy ze site" tim ze to budete nahravat na pocitaci odpojenem od site si prilis nepomuzete, pocitac sam od sebe generuje takoveho ruseni... Ostre hrany delaji svoje. Jinak podle me staci vyhazet vse co neni potreba, nastavit cpufreq governor na powersave (a netvrdte mi ze minimalni vykon CPU neni vice nez dostatecny pro realtime enkodovani MP3) a nahravat (a pochopitelne vypnout cokoli podivneho, co se deje automaticky).

Re: další distribuce?
(link)
19.9.2006 22:21
Radim Luža

Operační paměť - to je přesně kámen úrazu starých strojů. U toho navrhovaného DSL-N je požadavek na paměť 64MB, ale hodně strojů s procesorem Pentium I je vybaveno 16 - 32 MB RAM, 64 MB bylo sázeno ovykle až do novějsích P II - alespoň v našich končinách. Samozřejmě - není problém dovybavit takové stroje větší pamětí, jde ale spíše o to, že se nikomu do těchto strojů nechce investovat úsilí. Myslím, že hlavním cílem snažení by mělo být především snížení nároků na paměť. Nárok 64 MB RAM a 300 MHz procesor je podle mě příliš. Na PII 233 s 64 MB RAM běžela celkem použitelně Madriva 2005 s KDEčkem a jednou jednoúčelovou aplikací. Rím chci poukázat na to, že nároky DSL-N nijak nevyčnívají z řady a tudíž ve směru nároků nepřínáší DSL-N příliš mnoho nového - zvláště pro uživatele starších kousků. Zkrátka - dle mého názoru by to chtělo nějak snížit nároky na operační paměť - především v případě X serveru a grafických aplikací.

Jen toto téma?
(link)
15.9.2006 17:44
Petr M.
Věk: ( ~38 let)

Bude se na tomto večeru probírat jen toto téma, tedy distribuce pro starší PC? Tvorba/úprava takové distribuce mě vůbec nemotivuje, abych tak řekl ;) Nejsem přesvědčen o přílišné užitečnosti něčeno podobného. Ale asi přijdu i tak :-)

Re: Jen toto téma?
(link)
15.9.2006 18:50
Aleš Hakl
Bydliště: Praha

No, ja osobne nevidim duvod, proc probirat jen jedno tema. Urcite prijdte.

Re: Jen toto téma?
(link)
15.9.2006 20:08
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)
Probirat se bude asi vse mozne, co se distra pro starsi pocitace tyce, tak tady jde o to, aby se na sezeni udelalo neco co ma smysl a co bude mozno i nejak pouzit.. tj. dokaze se, ze takovato sezeni maji smysl, tj. ozrat se a mluvit o programovani se da v pohode i na Linux Patku :-)
Virtuální účast
(link)
19.9.2006 21:50
Radim Luža

Zdravím všechny

Nápad programátorských večerů a konkrétně vytvoření distra pro slabší stroje v češtině mě zaujal a rád bych se zúčastnil, ale mám to hodně z ruky. Proto bych se chtěl zeptat, jestli se už rýsuje nějaký nápad pro virtuální účast na těchto akcích - byla zmíněna videokonference. Každopádně by bylo dobré pro virtuální účast definovat pevný standard. Já osobně bych navrhl video stream z místa konání a VoIP konferenci virtuálních účastníků. Pro video stream bych navrhl VLC, pro VoIP konferenci by se dal možná použít TeamSpeak běžící na veřejné IP.

Každopádně pokud se ve směru virtuální účasti podnikají nějaké kroky, prosím informujte v diskusi. Dík

Re: Virtuální účast
(link)
19.9.2006 23:51
Aleš Hakl
Bydliště: Praha

Osobne to vidim nejak tak, ze se poprve sejdeme alespon nekdo a neco vymyslime, virtualni ucast lidi co nejsou fyzicky na miste je jiste rozumny napad.

Re: Virtuální účast
(link)
20.9.2006 10:27
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)
Zdravim, video stream nema smysl, spis bych to videl na naky chat/irc kde nevim od 19:30 se napisou ukoly, tj. treba preklad nakeho menu do cestiny, a nekdo si to vezme. Ale jak uz psal Ales, uvidime jak v realu dopadne prvni sezeni a jestli vubec neco takoveho bude mozne/uskutecnitelne..
Re: Virtuální účast
(link)
21.9.2006 21:40
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)
Pripravujeme online chat/ircko pro ty, co se nebudou moci fyzicky zucastnit, URL ohlasime..
Re: Virtuální účast
(link)
21.9.2006 22:58
Radim Luža

Díky

Tak jak jste to popsal to zní celkem solidně.

DISKUZE

Praha 14.9.2006 13:02 Jiří Němec
L Re: Praha 14.9.2006 14:28 Murděj Ukrutný
  |- Re: Praha 14.9.2006 14:35 Aleš Hakl
  L Re: Praha 14.9.2006 16:19 jirio
22. 14.9.2006 13:16 scippio
L Re: 22. 14.9.2006 13:31 František Hucek
mPlayer + Pentium I - loooooooooooool 14.9.2006 22:49 Matěj Novotný
L Re: mPlayer + Pentium I - loooooooooooool 14.9.2006 23:46 Ondřej Čečák
  L Re: mPlayer + Pentium I - loooooooooooool 15.9.2006 03:51 Aleš Hakl
    L Re: mPlayer + Pentium I - loooooooooooool 17.9.2006 17:07 Matěj Novotný
      L Re: mPlayer + Pentium I - loooooooooooool 17.9.2006 19:55 Aleš Hakl
Videozaznam 15.9.2006 00:38 Vladimir Balaz
L Re: Videozaznam 15.9.2006 01:17 Aleš Hakl
další distribuce? 15.9.2006 03:15 Petr Aubrecht
|- Re: další distribuce? 15.9.2006 03:38 Aleš Hakl
|- Re: další distribuce? 15.9.2006 09:31 František Hucek
| |- Re: další distribuce? 15.9.2006 11:33 Petr Aubrecht
| | L Re: další distribuce? 15.9.2006 22:11 Josef Prchal
| |   L Re: další distribuce? 15.9.2006 22:23 František Hucek
| L Instalace 22.9.2006 08:38 René Baran
L Re: další distribuce? 16.9.2006 07:55 Daniel Kozák
  L Re: další distribuce? 16.9.2006 11:20 František Hucek
    L Re: další distribuce? 16.9.2006 12:20 Daniel Kozák
      L Re: další distribuce? 17.9.2006 19:25 Srigi
        L Re: další distribuce? 17.9.2006 20:05 Aleš Hakl
          L Re: další distribuce? 17.9.2006 22:51 Srigi
            L Re: další distribuce? 18.9.2006 01:14 Aleš Hakl
              L Re: další distribuce? 19.9.2006 22:21 Radim Luža
Jen toto téma? 15.9.2006 17:44 Petr M.
|- Re: Jen toto téma? 15.9.2006 18:50 Aleš Hakl
L Re: Jen toto téma? 15.9.2006 20:08 František Hucek
Virtuální účast 19.9.2006 21:50 Radim Luža
  |- Re: Virtuální účast 19.9.2006 23:51 Aleš Hakl
  L Re: Virtuální účast 20.9.2006 10:27 František Hucek
    L Re: Virtuální účast 21.9.2006 21:40 František Hucek
      L Re: Virtuální účast 21.9.2006 22:58 Radim Luža




Příspívat do diskuze mohou pouze registrovaní uživatelé.
> Vyhledávání software
> Vyhledávání článků

28.11.2018 23:56 /František Kučera
Prosincový sraz spolku OpenAlt se koná ve středu 5.12.2018 od 16:00 na adrese Zikova 1903/4, Praha 6. Tentokrát navštívíme organizaci CESNET. Na programu jsou dvě přednášky: Distribuované úložiště Ceph (Michal Strnad) a Plně šifrovaný disk na moderním systému (Ondřej Caletka). Následně se přesuneme do některé z nedalekých restaurací, kde budeme pokračovat v diskusi.
Komentářů: 1

12.11.2018 21:28 /Redakce Linuxsoft.cz
22. listopadu 2018 se koná v Praze na Karlově náměstí již pátý ročník konference s tématem Datová centra pro business, která nabídne odpovědi na aktuální a často řešené otázky: Jaké jsou aktuální trendy v oblasti datových center a jak je optimálně využít pro vlastní prospěch? Jak si zajistit odpovídající služby datových center? Podle jakých kritérií vybírat dodavatele služeb? Jak volit vhodné součásti infrastruktury při budování či rozšiřování vlastního datového centra? Jak efektivně datové centrum spravovat? Jak co nejlépe eliminovat možná rizika? apod. Příznivci LinuxSoftu mohou při registraci uplatnit kód LIN350, který jim přinese zvýhodněné vstupné s 50% slevou.
Přidat komentář

6.11.2018 2:04 /František Kučera
Říjnový pražský sraz spolku OpenAlt se koná v listopadu – již tento čtvrtek – 8. 11. 2018 od 18:00 v Radegastovně Perón (Stroupežnického 20, Praha 5). Tentokrát bez oficiální přednášky, ale zato s dobrým jídlem a pivem – volná diskuse na téma umění a technologie, IoT, CNC, svobodný software, hardware a další hračky.
Přidat komentář

4.10.2018 21:30 /Ondřej Čečák
LinuxDays 2018 již tento víkend, registrace je otevřená.
Přidat komentář

18.9.2018 23:30 /František Kučera
Zářijový pražský sraz spolku OpenAlt se koná již tento čtvrtek – 20. 9. 2018 od 18:00 v Radegastovně Perón (Stroupežnického 20, Praha 5). Tentokrát bez oficiální přednášky, ale zato s dobrým jídlem a pivem – volná diskuse na téma IoT, CNC, svobodný software, hardware a další hračky.
Přidat komentář

9.9.2018 14:15 /Redakce Linuxsoft.cz
20.9.2018 proběhne v pražském Kongresovém centru Vavruška konference Mobilní řešení pro business. Návštěvníci si vyslechnou mimo jiné přednášky na témata: Nejdůležitější aktuální trendy v oblasti mobilních technologií, správa a zabezpečení mobilních zařízení ve firmách, jak mobilně přistupovat k informačnímu systému firmy, kdy se vyplatí používat odolná mobilní zařízení nebo jak zabezpečit mobilní komunikaci.
Přidat komentář

12.8.2018 16:58 /František Kučera
Srpnový pražský sraz spolku OpenAlt se koná ve čtvrtek – 16. 8. 2018 od 19:00 v Kavárně Ideál (Sázavská 30, Praha), kde máme rezervovaný salonek. Tentokrát jsou tématem srazu databáze prezentaci svého projektu si pro nás připravil Standa Dzik. Dále bude prostor, abychom probrali nápady na využití IoT a sítě The Things Network, případně další témata.
Přidat komentář

16.7.2018 1:05 /František Kučera
Červencový pražský sraz spolku OpenAlt se koná již tento čtvrtek – 19. 7. 2018 od 18:00 v Kavárně Ideál (Sázavská 30, Praha), kde máme rezervovaný salonek. Tentokrát bude přednáška na téma: automatizační nástroj Ansible, kterou si připravil Martin Vicián.
Přidat komentář

   Více ...   Přidat zprávičku

> Poslední diskuze

31.7.2023 14:13 / Linda Graham
iPhone Services

30.11.2022 9:32 / Kyle McDermott
Hosting download unavailable

13.12.2018 10:57 / Jan Mareš
Re: zavináč

2.12.2018 23:56 / František Kučera
Sraz

5.10.2018 17:12 / Jakub Kuljovsky
Re: Jaký kurz a software by jste doporučili pro začínajcího kodéra?

Více ...

ISSN 1801-3805 | Provozovatel: Pavel Kysilka, IČ: 72868490 (2003-2024) | mail at linuxsoft dot cz | Design: www.megadesign.cz | Textová verze