LINUXSOFT.cz Přeskoč levou lištu

ARCHIV



   

> Diskuze: článek NOVÝ LINUXSOFT.CZ

Dobrý krok
(link)
3.6.2004 13:20
GeBu
Věk: ( ~51 let)

Mě se to líbí a vypadá to jako krok dobrým směrem.

Pěkné .....:)
(link)
3.6.2004 13:44
Pajus
Věk: ( ~46 let)

Souhlas s předchozím názorem :)

Grafika
(link)
3.6.2004 13:54
Petr Zajíc
Věk: ( ~51 let)

Novou verzi portálu pochopitelně vítám. Jen design mi přijde jako kdybych se díval na Linuxzone a bývalý asp.cz v jednom. Ale portál zůstává vždy portálem a čtivost by měla vítězit nad přeplácaností. Což je myslím splněno. K dotazům ohledně seriálu o PHP - bude tak veliký, že pokud vím na českých webech ještě nic podobného nevyšlo...

OK, az na ...
(link)
3.6.2004 15:12
Jiri Balaty

Novy design vypada opravdu dobre, konretne rozvrzeni stranky je ok, pravy zvyrazneny pruh s novinkami je take dobry, ale asi bych trochu zmenil barevny odstin leveho pruhu. Na to, ze je to vlastne hlavni panel, v te sede barve docela zanika.

Pěkné
(link)
3.6.2004 17:47
Michal Čihař
Věk: ( ~44 let) , Bydliště: Praha

Vypadá to pěkně :-). Akorát dva sloupce článků mi připadají docela nepřehledné, jeden je IMHO lepší.

A proč jsou vpravo nahoře odkazy na všechno možné?

Me se to taky libi...
(link)
3.6.2004 18:10
Jiri Vit
Věk: ( ~49 let)

i kdyz pouzivam elinks :-))

design, typografie
(link)
3.6.2004 19:35
Petr Jakubec

mno design je vec vkusu, a citlivosti na barvy. me se nejak zvlast kombinace oranzove a sede nelibi.
proto: bude novy web "skinovatelny" ?
Z hladiska typografie, bych si dovolil navrhnout jeste zvetseni pisma v prostrednim sloupci. ne nezbytne pro uvodni stranku, ale urcite pri zobrazeni clanku. pismo clanku je ted prilis male, snizuje to ergonomii. pokud si ho totiz zvetsim nabyde i okolni text a cele je to pak dost neprijemne neprehledne. (prvni sloupec pak jaksi preroste pres unosnou mez.
jinak je to celkem dobra prace. kod jsem vsak nezkoumal...
mnoho zdaru!
PetrJ

Dva Sloupce -> Jeden
(link)
3.6.2004 20:33
daeltar

Nový design vypadá v pohodě, jenom bych se přidal k výtce o počtu sloupečků, tomuto designu by slušel jen jeden :-) (navíc: ne všichni mají to štěstí míti 17palcové a větší monitory/displeje a toto by jen nutnost horizontálního scrollování umocňovalo)

Otřes
(link)
3.6.2004 21:14
Tomáš Tichý

Nápad je dobrý, provedení není dobré. Ty barvy jsou naprosto OTŘESNÉ, přímo to rve oči. Udávat jako jeden z důvodů redesignu špatnou barevnost stávajících stránek a předvést tohle je dost špatný vtip. No a ty 2 sloupce článků to doráží :-(

Re: Otřes
(link)
4.6.2004 11:30
Pavel `Goldenfish' Kysilka (TEAM)
Věk: ( ~48 let) , Pracovní pozice: programator, analytik , Praxe v IT let: ( ~14 let) , Bydliště: Praha-3-Žižkov

priznam se, ze predchozi design linuxsoftu se mi libi vice. novy neni spatny, ale kombinace barev mi v nekterych pripadech nesednou.
nicmene, jako primerenou reakci bych videl to, ze se udelaji nejake skiny a uzivatele si budou moci vybrat. neberu zde nazory, ze novy design je nejhorsi. mega zde odvedl urcite dobrou praci.
skinovatelnost je urcite v planu. tak jako snaha o validni html, css. pristupnost a funkcionalita pres textove prohlizece, minimalni velikost html kodu, nove html prvky. lepsi navigace.
urcite s novym designem prijdou zmeny, ktere by mely vest k lepsimu a mely by byt castecne vyrizeny reporty od uzivatelu(viz treba prihlaseni).
pokud nekdo ma nejake pripominky ohledne funkcionality ci ovladani webu tak zde jsou vitany.
skinovatelnost urcite nebude udelana ihned. ale bude to jedna z veci v horni casti todolistu. bude resena asi tak, ze si uzivatele budou moci vybrat urcity kaskadovy styl. urcite budou vitany styly, ktere nekdo vytvori(CSS[23] valid). ale to ma zatim cas a bude to vcas oznameno.

Drzim palce
(link)
4.6.2004 08:54
Dalibor Smolík
Věk: ( ~69 let)

Vitam zarazovani dobrych clanku, zejmena tutorial PHP+MySQL. Tesim se na novou koncepci portalu, kde je stale neco uzitecneho, co mohu pouzit ke sve praci. Ja jsem vsak priznivcem mene pestreho provedeni stranek (ne jako ma jedna komercni televize) - spise stridme barvy. Jde predevsim o informacni portal, nikoliv pozvanka do variete. Ale to je jen muj osobni nazor, nenechte se odradit od tvurci inspirace. Preji hodne uspechu!

Příliš ostrá oranžová
(link)
4.6.2004 09:25
Ales Tosovsky

Ta oranžová je opravdu moc ostrá. Klidně ať oranžová je, ale v jiném, daleko jemnějším odstínu. Takhle to namáhá oči a odvádí pozornost od textu. Taky myslím, že články by neměly být ve dvou sloupcích. Jinak je to docela povedené.

Re: Příliš ostrá oranžová
(link)
4.6.2004 10:37
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)

Moc dekuji za vsechny prispevky. Doufam, ze jeste nejake pribudou.. :)
Pravda je, ze jsem ocekaval jen chvalu a na kritiku jsem nebyl pripraven, ale co se da delat.. :)
Udelat novy web takovy, aby vypadal dobre na vsech monitorech a vsech pouzivanych rozlisenich a zaroven se libil uplne vsem asi nebude uplne trivialni ukol. Premyslime o tom, ze by asi nejjednodussi reseni bylo udelat ho skinovatelny, kdy by si kazdy uzivatel vybral, co mu nejvice vyhovuje, vcetne poctu sloupcu textu na hlavni strance.

Re: Příliš ostrá oranžová
(link)
4.6.2004 10:50
o.k.
Věk: ( ~47 let) , Pracovní pozice: Analytik ICT , Praxe v IT let: ( ~8 let)

Ja jsem jednoznacne pro skinovatelnost. Sice to nebude jednoduche dat dohromady, tak aby to 100% fungovalo, ale znam par webu, kde to je jakz takz implementovane je, takze je jasne, ze to udelat jde :-)

Potom muzeme zaradit i dobre udelane navrhy od lidi z plena...

Necht si potom kazdy vybere pocet sloupcu a barevne schema, ktere mu nejvice vyhovuje :-)

--
o.k.

Jeden sloupec..
(link)
4.6.2004 11:55
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)

Tak dal Mega dohromady nahled s jednim sloupcem viz:
http://www.megadesign.cz/Motylek/uvod-1_sloupec.html
a zadna slava.. :(

Re: Jeden sloupec..
(link)
4.6.2004 12:09
Michal Čihař
Věk: ( ~44 let) , Bydliště: Praha

Já bych řekl, že mnohem lepší než 2 :-)

Re: Jeden sloupec..
(link)
8.6.2004 09:52
Tomáš Tichý

No to už vypadá lépe. Ještě trochu odoranžovět a bude to téměř dokonalé. K dokonalosti by pak chybělo už jen rozlišení jednotlivých rubrik v pravém a levém sloupci odlisným odstínem, nebo je uzavřít do rámečku. Takhle, když jsou rozděleny jen nadpisy, dost splývají.
Také se nemůžu zbavit dojmu, že ty trojúhelníčky u nadpisů jsem už někde viděl, ale možná je to jen dejá-vu :-)

Při registraci na www.linuxsoft.cz se zobrarazuje heslo
(link)
4.6.2004 12:02
GeBu
Věk: ( ~51 let)

Když se mi lidi začali přihlašovat na Open Party Olomouc a začali se registrovat na www.linuxsoft.cz, tak mi začali psat, že při přihlašování se zobrazuje heslo.
Doporučoval bych to změnit - moc odvázaní z toho nebyli.

Re: Při registraci na www.linuxsoft.cz se zobrarazuje heslo
(link)
4.6.2004 12:07
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)

login: name/password
je standartni postup.. prihlasovat se jen jmenem.. to se mi moc nezda.. :(

Re: Při registraci na www.linuxsoft.cz se zobrarazuje heslo
(link)
4.6.2004 13:10
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)

Beru zpet, ja to nepochopil.. Preposilam programatorovi

Re: Při registraci na www.linuxsoft.cz se zobrarazuje heslo
(link)
4.6.2004 15:26
Pavel `Goldenfish' Kysilka (TEAM)
Věk: ( ~48 let) , Pracovní pozice: programator, analytik , Praxe v IT let: ( ~14 let) , Bydliště: Praha-3-Žižkov

opraveno. heslo se zadava 2xkrat a je zobrazeno pomoci hvezdicek.
taktez je opraveno zadavani domovske stranky napriklad ve formatu http://www.neco.info/.

Funkčnost
(link)
4.6.2004 13:17
Ales Tosovsky

Ještě k funkcím Vašeho webu:

1. Proč, když se přihlásím, hodí mě to na "mou osobní stránku"? Chci přidat komentář k článku a ne koukat na vlastní osobní údaje.

2. Mám web v doméně .info a formulář na té osobní stránce mi hlásí, že je to nekorektní. Adresu nelze zadat.

3. Neuvažujete o tom, že by se dalo komentovat bez přihlášení? Málokomu se chce obtěžovat s registrací (zvlášť u poměrně nového webu) a tím přicházíme o potenciálně cenné připomínky. Jasně, že se tím zamezuje mlácení prázdné slámy (no, nevím), ale toho u linuxáků zase tolik nebývá. Myslím, že negativa povinného přihlášení jen kvůli komentáři převažují nad pozitivy.

Re: Funkčnost
(link)
4.6.2004 13:35
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)

1. Souhlas.. to mi taky vadi.. opravi se.
2. Predavam programatorovi
3. O tom jsme uvazovali, ale ne.. aby konference byli plne flamu a nesmyslu, to urcite nechci, na to jsou tady jine weby.. Vim, ze prichazime o komentare, ale na druhou stranu, kdyz je pro nekoho zatezko zadat login /min asi 4 znaky/ a 2x heslo /min asi 6 znaku/, coz je vse nezbytne pro prvoregistraci, tak asi ten prispevek tak dulezity nebude.. Hlavne jde o to odfiltrovat Flame.

Re: Funkčnost
(link)
4.6.2004 13:45
Pavel `Goldenfish' Kysilka (TEAM)
Věk: ( ~48 let) , Pracovní pozice: programator, analytik , Praxe v IT let: ( ~14 let) , Bydliště: Praha-3-Žižkov

>Ještě k funkcím Vašeho webu:

>1. Proč, když se přihlásím, hodí mě to na \"mou osobní stránku\"? Chci >přidat komentář k článku a ne koukat na vlastní osobní údaje.
pracuje se na tom. bude take mozne volitelne casove omezene prihlaseni pres cookie.
je to rozpracovano na 50%. o vikendu se to pokusim vydat.
>2. Mám web v doméně .info a formulář na té osobní stránce mi hlásí, že >je to nekorektní. Adresu nelze zadat.
ok. opravim jeste dneska.
3>. Neuvažujete o tom, že by se dalo komentovat bez přihlášení? >Málokomu se chce obtěžovat s registrací (zvlášť u poměrně nového >webu) a tím přicházíme o potenciálně cenné připomínky. Jasně, že se >tím zamezuje mlácení prázdné slámy (no, nevím), ale toho u >linuxáků zase tolik nebývá. Myslím, že negativa povinného >přihlášení jen kvůli komentáři převažují nad pozitivy.
kolega hucek zde odpovedel dost dobre. zkuste se podivam na lupu ci na zive. skutecne je lepsi, kdyz se linuxsoft bude ridit kvalitou a ne navstevosti.

Re: Funkčnost
(link)
4.6.2004 14:10
Ales Tosovsky

>...zkuste se podivam na lupu ci na zive.

Budiž tak. Ale vy nejste lupa nebo živě (naštěstí!!!). Podívejte se na abclinuxu.cz nebo root.cz. Žádné přihlášení tam není a nijak moc se tam neflamuje. Měl jsem na mysli jen blaho Vašich čtenářů, protože na linuxových serverech je dost často vidět, že komentáře jsou stejně přínosné jako článek (semtam i přínosnější). To hlášení je samozřejmě jednoduché, nicméně představuje to práci navíc a k tomu působí tak trochu "drze" (nic ve zlém). Linuxáci jsou citliví na oboje. Nemají rádi zbytečnou práci a pomyslí si "když můj názor nechcete, nemáte ho". Alespoň taková jsou moje dlouhodobá pozorování.

krok zpět
(link)
8.6.2004 11:09
Jardous Jardousovic
Věk: ( ~46 let)

Myslím, že nový design je opravdový krok zpět. Ty barvy jsou fakt amatérské. Původní design nikoho nemůže urazit, proto bych si raději pohrál se světlostí písma, pokud někomu nevyhovuje.
Co se týče funkčnosti, na starém mi vadí, že když se chci přihlásit, tak musím pole login nejdříve najít scrollováním...
A o tom odmítnutí Microsoftí reklamy si také myslím, že je to krok vedle. Proč nenechat Microsoft "sponzorovat" stránky o linuxu? Většina užitatelů tyto bannery stejně přehlíží (ROOT je toho příkladem).
Držím palce...

Re: krok zpět
(link)
9.6.2004 10:24
František Hucek (TEAM)
Věk: ( ~52 let)

Zdravim, co se nazoru na novy design tyce, to beru.. je to Vas nazor..
Scrollovani pri loginu, beru.. upravime.
Co se reklamy na Microsoft tyce, tak tam nemohu souhlasit, jednim z cilu naseho portalu by mela byt propagace Linuxu. S reklamou na Microsoft.. nevim. Pripada mi to jako by se na portalu o zdravi byla reklama na cigarety.. :)

DISKUZE

Dobrý krok 3.6.2004 13:20 GeBu
Pěkné .....:) 3.6.2004 13:44 Pajus
Grafika 3.6.2004 13:54 Petr Zajíc
OK, az na ... 3.6.2004 15:12 Jiri Balaty
Pěkné 3.6.2004 17:47 Michal Čihař
Me se to taky libi... 3.6.2004 18:10 Jiri Vit
design, typografie 3.6.2004 19:35 Petr Jakubec
Dva Sloupce -> Jeden 3.6.2004 20:33 daeltar
Otřes 3.6.2004 21:14 Tomáš Tichý
L Re: Otřes 4.6.2004 11:30 Pavel `Goldenfish' Kysilka
Drzim palce 4.6.2004 08:54 Dalibor Smolík
Příliš ostrá oranžová 4.6.2004 09:25 Ales Tosovsky
L Re: Příliš ostrá oranžová 4.6.2004 10:37 František Hucek
  L Re: Příliš ostrá oranžová 4.6.2004 10:50 o.k.
Jeden sloupec.. 4.6.2004 11:55 František Hucek
|- Re: Jeden sloupec.. 4.6.2004 12:09 Michal Čihař
L Re: Jeden sloupec.. 8.6.2004 09:52 Tomáš Tichý
Při registraci na www.linuxsoft.cz se zobrarazuje heslo 4.6.2004 12:02 GeBu
|- Re: Při registraci na www.linuxsoft.cz se zobrarazuje heslo 4.6.2004 12:07 František Hucek
| L Re: Při registraci na www.linuxsoft.cz se zobrarazuje heslo 4.6.2004 13:10 František Hucek
L Re: Při registraci na www.linuxsoft.cz se zobrarazuje heslo 4.6.2004 15:26 Pavel `Goldenfish' Kysilka
Funkčnost 4.6.2004 13:17 Ales Tosovsky
|- Re: Funkčnost 4.6.2004 13:35 František Hucek
L Re: Funkčnost 4.6.2004 13:45 Pavel `Goldenfish' Kysilka
  L Re: Funkčnost 4.6.2004 14:10 Ales Tosovsky
krok zpět 8.6.2004 11:09 Jardous Jardousovic
  L Re: krok zpět 9.6.2004 10:24 František Hucek




Příspívat do diskuze mohou pouze registrovaní uživatelé.
> Vyhledávání software
> Vyhledávání článků

28.11.2018 23:56 /František Kučera
Prosincový sraz spolku OpenAlt se koná ve středu 5.12.2018 od 16:00 na adrese Zikova 1903/4, Praha 6. Tentokrát navštívíme organizaci CESNET. Na programu jsou dvě přednášky: Distribuované úložiště Ceph (Michal Strnad) a Plně šifrovaný disk na moderním systému (Ondřej Caletka). Následně se přesuneme do některé z nedalekých restaurací, kde budeme pokračovat v diskusi.
Komentářů: 1

12.11.2018 21:28 /Redakce Linuxsoft.cz
22. listopadu 2018 se koná v Praze na Karlově náměstí již pátý ročník konference s tématem Datová centra pro business, která nabídne odpovědi na aktuální a často řešené otázky: Jaké jsou aktuální trendy v oblasti datových center a jak je optimálně využít pro vlastní prospěch? Jak si zajistit odpovídající služby datových center? Podle jakých kritérií vybírat dodavatele služeb? Jak volit vhodné součásti infrastruktury při budování či rozšiřování vlastního datového centra? Jak efektivně datové centrum spravovat? Jak co nejlépe eliminovat možná rizika? apod. Příznivci LinuxSoftu mohou při registraci uplatnit kód LIN350, který jim přinese zvýhodněné vstupné s 50% slevou.
Přidat komentář

6.11.2018 2:04 /František Kučera
Říjnový pražský sraz spolku OpenAlt se koná v listopadu – již tento čtvrtek – 8. 11. 2018 od 18:00 v Radegastovně Perón (Stroupežnického 20, Praha 5). Tentokrát bez oficiální přednášky, ale zato s dobrým jídlem a pivem – volná diskuse na téma umění a technologie, IoT, CNC, svobodný software, hardware a další hračky.
Přidat komentář

4.10.2018 21:30 /Ondřej Čečák
LinuxDays 2018 již tento víkend, registrace je otevřená.
Přidat komentář

18.9.2018 23:30 /František Kučera
Zářijový pražský sraz spolku OpenAlt se koná již tento čtvrtek – 20. 9. 2018 od 18:00 v Radegastovně Perón (Stroupežnického 20, Praha 5). Tentokrát bez oficiální přednášky, ale zato s dobrým jídlem a pivem – volná diskuse na téma IoT, CNC, svobodný software, hardware a další hračky.
Přidat komentář

9.9.2018 14:15 /Redakce Linuxsoft.cz
20.9.2018 proběhne v pražském Kongresovém centru Vavruška konference Mobilní řešení pro business. Návštěvníci si vyslechnou mimo jiné přednášky na témata: Nejdůležitější aktuální trendy v oblasti mobilních technologií, správa a zabezpečení mobilních zařízení ve firmách, jak mobilně přistupovat k informačnímu systému firmy, kdy se vyplatí používat odolná mobilní zařízení nebo jak zabezpečit mobilní komunikaci.
Přidat komentář

12.8.2018 16:58 /František Kučera
Srpnový pražský sraz spolku OpenAlt se koná ve čtvrtek – 16. 8. 2018 od 19:00 v Kavárně Ideál (Sázavská 30, Praha), kde máme rezervovaný salonek. Tentokrát jsou tématem srazu databáze prezentaci svého projektu si pro nás připravil Standa Dzik. Dále bude prostor, abychom probrali nápady na využití IoT a sítě The Things Network, případně další témata.
Přidat komentář

16.7.2018 1:05 /František Kučera
Červencový pražský sraz spolku OpenAlt se koná již tento čtvrtek – 19. 7. 2018 od 18:00 v Kavárně Ideál (Sázavská 30, Praha), kde máme rezervovaný salonek. Tentokrát bude přednáška na téma: automatizační nástroj Ansible, kterou si připravil Martin Vicián.
Přidat komentář

   Více ...   Přidat zprávičku

> Poslední diskuze

31.7.2023 14:13 / Linda Graham
iPhone Services

30.11.2022 9:32 / Kyle McDermott
Hosting download unavailable

13.12.2018 10:57 / Jan Mareš
Re: zavináč

2.12.2018 23:56 / František Kučera
Sraz

5.10.2018 17:12 / Jakub Kuljovsky
Re: Jaký kurz a software by jste doporučili pro začínajcího kodéra?

Více ...

ISSN 1801-3805 | Provozovatel: Pavel Kysilka, IČ: 72868490 (2003-2024) | mail at linuxsoft dot cz | Design: www.megadesign.cz | Textová verze